7 Kasım 2009 Cumartesi

BİRİSİ...


Çarşamba günkü dersim sabah 9’da da olsa ve ben o derse gidebilmek için saat 05:30’da kalkmak zorunda olsam da Wolfsburg maçından sonra yazmayı çok isterdim. Ama malum; bu başkan adamı bırakın Şampiyonlar Ligi’nden, maazallah futboldan soğutur.

İkinci golden sonra maçı izlemeyi bıraktığımdan maçın sonlarındaki gelişmelere göz atayım dedim. Hemen hemen tüm haber sitelerinde Alman spikerin sözleri yer alıyordu:

“WOLFSBURG'UN bu gece en büyük artısı Beşiktaş'ın kalesini koruyan Hakan Arıkan! BEŞİKTAŞ'TA herşey tesadüf üzerine kurulu. Benim oturduğum yerden bir sistemleri gözükmüyor.”
“BEŞİKTAŞ'IN defansında doğru olan birşey yok. Wolfsburg için Beşiktaş defansı cennet gibi BEŞİKTAŞtaraftarı inanılmaz bir taraftar, Türkiye'de bile benzeri yok.”

“ALMANYA'DA Bielefeld gibi ufak bir kulüpte oynayan Michael Fink'in hayali İstanbul'da gerçek olmuş. 6 sıfırlı bir sözleşmeye imza atmış. Bu parayı ona Bundesliga'da ödeyen bir kulüp yoktu.”

Birisi çıkıp da İsmail Köybaşı ile Tabata’ya verilen paraları söyleseydi Alman spikerin tepkisi ne olurdu inanın çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder