21 Nisan 2010 Çarşamba

AH ŞU PAPATYA FALLARI

Sabah ilk işim Star’ın yayın akışına bakmak oldu. Sonuç hüsran. Programda Inter-Barça maçı 00:30’da yazıyordu(banttan). Resim olarak ekledim, yorum kısmına da bakın ne yazılmış. Tepkilere umut bağlayarak akşam tekrar baktım yayın akışına. Ne göreyim dersiniz. Star tepkilerle de dalga geçer olmuş. Tekrarı 01:30’a almışlar. Öyle de böyle de razı olduk kaderimize. Yana yana link ararken tesadüfen UEFA’nın sitesinde buldum kendimi. UEFA’da maçı Star’ın verdiği gösteriliyordu. “Lan yoksa..” dedim hemen açtım TV’yi. O malum diziyle karşılaştım: PAPATYAM... Zoraki düşüncelere daldım Metin Akpınar’ı izlerken. Geçen hafta yazdığım Yaşama Dair yazısını kaldırmayı düşünmedim değil. Star TV, bir futbol ülkesinde Prime-Time sayılan bir saatte bir diziyi Şampiyonlar Ligi yarı final maçına nasıl tercih edebilir anlamakta güçlük çekiyorum. Yoksa; Metin Akpınar, Messi, Metin Akpınar, Messi, Metin Akpınaaaarr.

ÖNCESİ

SONRASI

UEFA RESMİ SİTESİ